החלפת כרטיס רשת במחשב נייד

מחשבים ניידים הם אחד המכשירים הפופולריים ביותר בימינו. הם הפכו כל כך לחלק מהחיים שלנו שכמעט בלתי אפשרי לדמיין אדם בלי מחשב נייד. אחת הבעיות הנפוצות ביותר במחשבים ניידים היא שכרטיס הרשת שלהם מתקלקל עקב בלאי. זה יכול לקרות מסיבות רבות כמו הפלת המחשב הנייד או סתם זקנה.

החלפת כרטיס רשת במחשב נייד

כרטיס רשת הוא חומרה שמתחברת לאינטרנט ומאפשרת למחשב הנייד שלך לגשת לרשת. לכרטיס רשת שני חלקים: הכרטיס הפיזי שמתחבר למחשב ואנטנה הנמשכת מהכרטיס ומחוברת ליציאה במחשב שלך. האנטנה קולטת אותות מרשתות אלחוטיות באזורך ושולחת אותם לכרטיס הרשת. לאחר מכן, כרטיס הרשת משדר את האותות הללו למערכת ההפעלה של המחשב הנייד שלך, ולאחר מכן שולח אותם לאינטרנט דרך האנטנה שלו. כרטיס רשת הוא כרטיס פיזי שמתחבר לחריץ הרחבה בלוח האם של מחשב נייד. כרטיס רשת משמש לעתים קרובות לחיבור לרשת קווית או אלחוטית. כרטיסי רשת מכונים בדרך כלל כרטיסי Ethernet, אם כי ניתן להשתמש בהם גם למטרות אחרות כגון חיבור המחשב הנייד למדפסת או התקן אחר דרך יציאת RS-232 טורית.

החלפת כרטיס רשת במחשב נייד

מה זה כרטיס רשת?

כרטיס רשת הוא לוח מעגל קטן המחבר בין מחשב לרשת. זה בדרך כלל מוכנס לחריץ בחלק האחורי של המחשב וניתן להשתמש בו עבור רשתות קוויות או אלחוטיות. כרטיסי רשת נקראים גם כרטיסי Ethernet, כרטיסי LAN או כרטיסי WAN בהתאם לאיזה סוג רשת הם משמשים. הם יכולים להשתלב בלוח האם של מחשבים או להגיע ככרטיס הרחבה שמתחבר לאחד החריצים במארז של מחשב שולחני. לעתים קרובות נדרשים כרטיסי רשת לפני שתוכל לגשת למשאבי נתונים משותפים כמו קבצים ומדפסות ברשת המקומית שלך (LAN).

ישנם שני סוגים שונים של כרטיסי רשת: קווי ואלחוטי. רשתות קוויות הן בדרך כלל לשימוש משרדי ורשתות אלחוטיות הן לרוב לשימוש נייד. ניתן למצוא את שני סוגי כרטיסי הרשת במחשבים ניידים, אך הנפוץ ביותר הוא כרטיס הרשת האלחוטי.

כרטיס הרשת החדש צריך להיות תואם למערכת ההפעלה הנוכחית שלך וצריך להיות בעל אותו מספר יציאות כמו הישן. אם אתה מתקשה לחבר את המחשב הנייד לאינטרנט, ייתכן שתצטרך להחליף את כרטיס הרשת שלך. כרטיס רשת הוא חומרה המאפשרת למחשב נייד להתחבר לאינטרנט. הוא מתחבר ללוח האם ומספק חיבור Ethernet למחשב הנייד. הסיבה השכיחה ביותר לצורך בהחלפת כרטיס רשת היא נזק משפיכת נוזלים עליו. הנוזל מחלחל לתוך הכרטיס והורס אותו מבפנים, מה שהופך אותו לבלתי שמיש.

כיצד להחליף כרטיס רשת במחשב נייד

תהליך החלפת כרטיס רשת במחשב נייד אינו מסובך אך דורש קצת זמן וסבלנות. ראשית, עליך לכבות את המחשב הנייד ולנתק את כבל החשמל, ולאחר מכן להסיר את כל הכבלים המחוברים למחשב הנייד. לאחר מכן, עליך לשחרר את כל הברגים בתחתית המחשב הנייד עם מברג ולאחר מכן להסיר את כל חלקי הפלסטיק שמונעים ממך לגשת ללוח האם. לאחר מכן, תוכל לגשת לכרטיס הרשת הישן שלך ולהחליף אותו בחדש שלך. כעת תוכל להחזיר את כל הברגים למקומם ולחבר מחדש את כל הכבלים לפני הפעלת המחשב הנייד שוב.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
אהבתם? שתפו את המאמר!
אולי יעניין אותך גם
החלפת מעבד למחשב נייד
תקלות נפוצות במחשבים ניידים
החלפת מעבד למחשב נייד

המעבד, המכונה גם CPU (יחידת עיבוד מרכזית), הוא המוח של מחשב. היא אחראית על ביצוע הוראות והפעלת יישומים. אם המעבד של המחשב הנייד שלך מיושן

למאמר המלא »
החלפת מקלדת למחשב נייד
תקלות נפוצות במחשבים ניידים
החלפת מקלדת למחשב נייד

כאשר המקלדת במחשב הנייד שלך מתחילה לפעול, זה יכול להיות מתסכל ואפילו מתיש. אבל אל דאגה, החלפת מקלדת למחשב נייד היא תהליך פשוט למדי שיכול

למאמר המלא »
הרחבת זיכרון למחשב נייד

ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, המחשבים הניידים הופכים לחזקים יותר ומסוגלים להתמודד עם משימות מרובות. עם זאת, ככל שאתה טוען יותר יישומים וקבצים על המחשב הנייד שלך,

למאמר המלא »
דילוג לתוכן