המחשב לא מזהה כונן קשיח פנימי

אתם רוצים לגשת לאחד מהכוננים הקשיחים במחשב שלכם, אך להפתעתכם הם נעלמו כלא היו? מדובר על מצב מאוד מתסכל, ולפעמים אפילו קצת מלחיץ – בטח אם היה לכם בכוננים האלה לא מעט מידע חשוב. אך אתם צריכים להבין כי יש מה לעשות בנידון.

המחשב לא מזהה כונן קשיח פנימי

המחשב לא מזהה כונן קשיח פנימי? הינה כמה פתרונות שיכולות לסייע לכם במצב הזה!

אם המחשב לא מזהה כונן קשיח פנימי אתם יכולים לבצע מספר פעולות יחסית פשוטות בכדי לתקן את המצב. חלק מהפעולות יכולות להחזיר את המצב לקדמותו, ובתוך זמן קצר אתם תראו את הכונן פועל כמו שהוא היה פועל עד לאותו הרגע שבו הוא נעלם.

כמובן שיש עוד לא מעט פתרונות שיכולות להיות רלוונטיים, אך אנו נספק לכם את הפתרונות השכיחים ביותר. אלה שבהסתברות הגבוהה ביותר יתקנו את התקלה, ויאפשרו לכם לגשת לכונן הקשיח הפנימי במחשב שלכם. חשוב לציין כי הפתרונות הללו יעילים ואפקטיביים גם למחשב נייד וגם למחשב נייח.

חסר דרייבר לכונן הקשיח

אם מדובר על כונן קשיח פנימי חדש, יכול להיות שהדרייבר שלו איננו קיים – ולכן אתם לא תוכלו לראות את הכונן במחשב. תוכלו בקלות למצוא את הדרייבר של הכונן הקשיח שלכם באינטרנט, ולהוריד אותו ישירות למחשב שלכם. מיד לאחר ההתקנה של הדרייבר, אתם תוכל ולראות את הכונן מופיע שוב במחשב שלכם – מדובר על פעולה שלוקח מספר דקות, אך מספר הדקות הללו יכולות לפתור בעיה לא פשוטה.

נחסמה הגישה לכונן הקשיח

מה אתם יודעים על וירוסים? אולי אתם לא ממש מכירים את הבעיות שהם עלולים ליצור, ולכן לא חשבתם שבגללם המחשב לא מזהה כונן קשיח פנימי. אך יש לא מעט וירוסים שיכולים למנוע מכם את הגישה לכונן הקשיח, ולכן בגללם אתם פשוט לא רואים אותו. כל מה שאתם צריכים לעשות בשביל לפתור את המצב זה להפעיל את האנטי וירוס שלכם, האנטי וירוס ינקה את כל הוירוסים וישחרר את הגישה כונן הקשיח – כך תוכלו להחזיר את המצב לקדמותו.

מערכת ההפעלה של המחשב נדפקה

לעיתים אפילו מבלי שאתם תשימו לב מערכת ההפעלה של המחשב נדפקה, ולכן המחשב לא מזהה כונן קשיח פנימי. במקרה כזה הפתרון היעיל ביותר הוא פשוט להתקין שוב פעם את מערכת ההפעלה של המחשב, התקנה מחודשת תסייע לכם להחזיר את השליטה על הכונן הקשיח. מדובר אומנם על פתרון קצת יותר מורכב, אך הוא פתרון עם אחוזי הצלחה מאוד גבוהים.

הכונן הקשיח התקלקל

אם כל האפשרויות הללו אינן מעלות דבר, ככל הנראה המחשב לא מזהה כונן קשיח פנימי בגלל שהוא התקלקל או נשחק. זה יכול לקרות בעיקר כאשר הכונן הקיים מאוד ישן, ובמצב כזה הוא פשוט לא יעלה בשום צורה שהיא. אם הכונן לא עולה ולא משנה מה ניסיתם לעשות, ככל הנראה הגיע הזמן להחליף אותו בכונן קשיח חדש יותר ומתקדם יותר. אומנם זה יכול להיות מצב מעט מרגיז, אך תהיו בטוחים כי הכונן החדש יספק תמורה הרבה יותר אידיאלית.

הסתבכתם? טכנאי מחשבים זמין לשירותכם

אם המחשב לא מזהה כונן קשיח פנימי, ואתם לא בדיוק יודעים כיצד תוכלו לתקן את המצב – אין לכם מה להיכנס לפאניקה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט להזעיק טכנאי מחשבים מיומן שיהיה זמין לספק לכם שירות. מדובר על תקלה יחסית נפוצה אצל טכנאי מחשבים, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהוא יצליח לפתור אותה על הצד הטוב והמקצועי ביותר.

קראו עוד: מחירון טכנאי מחשבים

המחשב אינו מזהה כונן קשיח פנימי היא בעיה נפוצה שניתן לפתור על ידי שימוש בכמה פתרונות שונים. הדבר הראשון שצריך לנסות הוא להשתמש בלחצן ההוצאה הידנית בכונן. פעולה זו תוציא את הכונן ותאפשר לך להסיר אותו מהמחשב. אם זה לא עובד, נסה לנתק את כל שאר הכוננים מהמחשב ולאחר מכן לחבר אותם בחזרה אחד בכל פעם. אם אין כוננים אחרים מחוברים, נסה להפעיל מחדש את המחשב עם רק כונן קשיח אחד מחובר.

מדוע המחשב אינו מזהה כונן קשיח פנימי

המחשב אינו מזהה כונן קשיח פנימי עשויה להיות בעיה בכבלים ובספק הכוח. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לבדוק את כל הכבלים המתחברים לכונן הקשיח ולוודא שהם מחוברים היטב. אם זה פותר את הבעיה, עליך לבדוק אם הוא עדיין מזוהה כאשר אתה מחבר אותו חיצונית למחשב אחר. אם זה נכשל, ייתכן שזו בעיית חומרה בכונן הקשיח. המחשב אינו מזהה כונן קשיח פנימי יכול להיגרם ממגוון סיבות. יכול להיות שהמחשב לא מזהה את הכונן הקשיח כי הוא לא מצליח לעשות זאת. זה יכול להיות גם בגלל שהכבל המתחבר לכונן הקשיח החיצוני רופף או מנותק. הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לבדוק אם המחשב שלך מזהה כוננים קשיחים חיצוניים אחרים. אם כן, אז אתה יודע שאין בעיות עם הכונן הקשיח שלך וזה רק עניין של ניתוק או חיבור מחדש של כבל הכונן הקשיח החיצוני שלך.

בעיה נפוצה כשהמחשב אינו מזהה כונן קשיח פנימי

זוהי בעיה נפוצה שאנשים רבים חווים. המחשב אינו מזהה כונן קשיח פנימי ולמשתמש לא נותר מושג מה לעשות הלאה. במאמר זה, נדון בכמה מהסיבות הנפוצות ביותר לכך שהמחשב שלך לא מזהה כונן קשיח פנימי, כמו גם כמה פתרונות לבעיות אלה. סיבה אפשרית אחת לבעיה זו היא אם הכונן הקשיח כשל. המחשב אינו מזהה כונן קשיח פנימי יכול להיגרם ממספר בעיות שונות. סיבה אפשרית אחת היא אם הכונן הקשיח כשל. ייתכן גם שהמחשב לא מזהה את המכשיר בגלל שהוא מחובר ליציאה אחרת או באפיק USB אחר, או אפילו בגלל שהוא נמצא במחשב אחר.

אם אתה משתמש במחשב עם כונן קשיח פנימי, יכולות להיות סיבות שונות לכך שהמחשב לא מזהה אותו. אחת הסיבות היא שהכונן הקשיח אינו מחובר כראוי ללוח האם. זה יכול לקרות כאשר מישהו מסיר ומכניס מחדש את הכונן הקשיח מבלי לכבות או להפעיל מחדש את המחשב תחילה. כדי לתקן זאת, עליך לחבר אותו מחדש ללוח האם ולכבות את המחשב. סיבה נוספת לכך שהמחשב שלך לא מזהה כונן קשיח היא אם משהו לא בסדר בו. אולי תרצה לנסות לבדוק אם יש נזק פיזי בכונן הקשיח שלך. אם אתה מוצא כזה, נסה להחליף אותו בחדש או לקחת אותו לתיקון או להחלפה.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
אהבתם? שתפו את המאמר!
דילוג לתוכן