המחשב לא מזהה כונן חיצוני

בעיות במחשב יכולות להיראות ברוב המקרים מאוד מורכבות לתפעול, אך בפועל אם תדעו מה לעשות – אתם תוכלו לתקן אותן מבלי לקרוא לטכנאי. כמובן שיש מצבים שבהם לא תצליחו לתקן את התקלה, ולא יהיה לכם מנוס אמיתי מלבד לקרוא לאיש מקצוע מנוסה. המחשב לא מזהה כונן חיצוני? לא יודעים מה עושים במצב כזה? ריכזנו עבורכם מאמר מפורט מה אפשר לעשות לפני שמזמינים טכנאי מחשבים

המחשב לא מזהה כונן חיצוני

המחשב לא מזהה כונן חיצוני? יש מה לעשות בנידון

יכול להיות שהמחשב לא מזהה כונן ssd?  קודם כל לפני שאתם מזעיקים טכנאי, מוטב שתנסו לפתור את המצב בעצמכם – לעיתים אתם תוכלו לעשות זאת עם הצלחה גדולה מאוד. אז אין שום סיבה שתרימו ידיים עוד לפני שניסיתם, כי זה יכול לחסוך לכם המתנה מרובה לטכנאי מחשבים – ולא מעט כסף שאתם יכולים לחסוך מבלי לקרוא לטכנאי.

כונן חיצוני לא נפתח? המחשב לא מזהה כונן חיצוני? זוהי אחת מהתקלות הנפוצות ביותר בעולם המחשבים, וזה יכול לקרות ללא כל התראה מוקדמת בדיוק שאתם צריכים לעבוד על המחשב שלכם. לפני שאתם מזמינים אליכם טכנאי מחשבים מומחה הביתה יש מספר פעולות קריטיות שאתם יכולים לעשות, אנחנו במחשבניק ריכזנו עבורכם את כל הפעולות הקריטיות שיכולות לתקן. הרי זה לא ראלי לעבוד ללא כונן חיצוני שיש בו כנראה לא מעט מידע חשוב שאתם צריכים להשתמש בו.

תבדקו האם הכונן מזוהה ב-bios

בכדי שתוכלו לוודא האם הכונן החיצוני תקין, עליכם לראות האם אתם יכולים לזהות אותו ב-bios. במקרה שאתם מזהים אותו ב-bios המשמעות היא שהכונן עצמו תקין, אם אתם לא מזהים אותו ככל הנראה שהוא לא תקין. איך מגיעים ל-bios? כאשר המחשב עולה תלחצו עם F10 כך שהוא יעלה לכם. מיד כאשר הוא עולה, אתם צריכים לראות שהוא מזהה את הכונן החיצוני שאותו הכנסתם למחשב – ואם לא סימן שיש בו תקלה.

כונן חיצוני במצב לא מקוון

עוד אפשרות שאתם יכולים לבצע כאשר המחשב לא מזהה כונן חיצוני היא לוודא שהוא לא נמצא במצב לא מקוון. כאשר אתם נמצאים בשולחן העבודה במחשב, תלחצו על קליק ימיני ושם תבחרו באפשרות של ניהול דיסקים. אם אתם רואים את הכונן החיצוני, תלחצו על קליק ימיני עליו – שם תוכלו להפוך אותו למקוון. לעיתים ההגדרה הקטנה הזאת יכולה לעשות את כל ההבדל, היא זאת שתגרום לכונן לא לעבוד.

למה המחשב לא מזהה את הכונן החיצוני?

יש מקרים אחרים שבהם המחשב לא קורא ולא מזהה את הכונן החיצוני והאשמה היא על הכתפיים שלכם, לרוב כאשר אתם לא מחברים את הכונן כמו שצריך. לכן תוציאו את הכונן החיצוני מהחיבור, ותנסו לחבר אותו פעם אחת נוספת. הפעם תוודאו שאתם מחזקים את החיבורים, כך שלא יהיה סיכוי לגבי תקינות החיבור. בחלק מהמקרים דווקא חיבור לקוי הוא מה שיוצר את כל הבלגן, והכונן עצמו תקין לגמרי. וכמובן חשוב לוודא שהחיבור נקי מאבק ולא מפריע לכם לחבר את זה למחשב

קראו עוד על: מחשב איטי

תנסו לחבר את הכונן החיצוני במחשב אחר

כאשר המחשב שלכם לא מזהה כונן חיצוני וכל מיני פעולות שביצעתם לא העלו חרס, אתם כמובן צריכים לוודא את תקינות הכונן. לעיתים הכונן החיצוני עצמו הוא לא תקין, ולא משנה מה תעשו זה לא יקדם אתכם למצב שבו תוכלו לקבל את מבוקשכם. כמו כן, אנו ממליצים לכם לשמור על הכונן במקום בטוח במגירה שלא יקבל מכות או יתפוס אבק שיצור קושי בחיבור, אז כל מה שנדרש מכם לעשות זה לקחת את הכונן החיצוני ולנסות לחבר אותו במחשב אחר, כך תוכלו לראות האם הוא עולה במחשב אחר או שמא יש בכונן עצמו בעיה.

מחשב לא מזהה דיסק קשיח חיצוני? הזעיקו טכנאי מחשבים מקצועי

במקרה שבו הלכתם לאיבוד או שאתם חוששים לבצע פעולות שעשויות להוביל לנזק מסוים במחשב שלכם – אתם לא צריכים להיות בלחץ. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להזעיק טכנאי מחשבים מקצועי דרך האתר שלנו, כזה שיסייע לכם להבין בדיוק את סיבת הבעיה – וכמובן שהוא יסייע לכם גם לתקן אותה. כך תוכלו לדעת מה גורם לכך שהמחשב לא מזהה דיסק קשיח חיצוני וכמו שכבר הבנתם יכולות להיות לכך לא מעט סיבות.

זו בעיה ממש נפוצה. ייתכן ש-Windows לא יזהה כונן חיצוני מכיוון שהוא אינו מעוצב או שמנהלי ההתקן חסרים. המחשב אינו מזהה כונן חיצוני מכיוון שהכונן מעוצב במערכת קבצים אחרת. המחשב יזהה כונן רק אם הוא מעוצב באותה מערכת קבצים שבה משתמש המחשב. המחשב אינו מזהה כונן חיצוני בגלל כשל בחומרה. אם המחשב שלך לא יכול לזהות שום התקן שמחובר אליו, ייתכן שמשהו לא בסדר בחומרה ותצטרך להחליף אותו. המחשב אינו מזהה את הכונן החיצוני. בדוק כדי לוודא שהוא מחובר עד הסוף ושכבל ה-USB מחובר היטב גם למחשב וגם לכונן החיצוני. אם זה לא עובד, נסה להשתמש בכבל USB אחר ולחבר אותו ליציאת USB אחרת במחשב שלך.

למה המחשב לא מזהה כונן חיצוני

מחשב לא מזהה כונן חיצוני?

מחשב שלא מזהה כונן חיצוני יכולה להיות חוויה מתסכלת. מאמר זה יעזור לך לפתור את הבעיה ולהחזיר את הכונן החיצוני שלך לעבודה. אם אתה משתמש ב-USB, כרטיס SD או כל סוג אחר של כונן חיצוני, אז הצעד הראשון שלך צריך להיות להסיר אותו מהמחשב ולחבר אותו בחזרה. אם זה לא עובד, אז אתה צריך לנסות לחבר את הכונן החיצוני ל מחשב אחר ותראה אם הוא מזוהה שם. אם גם זה לא עובד, ייתכן שתצטרך לרכוש כבל חדש עבור המכשיר שלך או לנסות יציאה אחרת במחשב. מחשב לא מזהה כונן חיצוני היא בעיה נפוצה שיכולה לקרות מסיבות שונות. מאמר זה יבדוק את הסיבות הנפוצות ביותר ואת הפתרונות הפוטנציאליים. הדבר הראשון שצריך לעשות כשהמחשב שלך לא מזהה כונן חיצוני הוא לבדוק אם המכשיר מופעל. אם כן, נסה לחבר אותו ליציאת USB אחרת או לחבר אותו למחשב אחר. אם זה לא עובד, ייתכן שיהיה עליך לאתחל מחדש את הכונן ולהתקין מחדש את מערכת ההפעלה במחשב.

המחשב אינו מזהה כונן חיצוני

המחשב אינו מזהה כונן חיצוני היא בעיה נפוצה המתרחשת בדרך כלל כאשר אתה מחבר כונן USB חדש, או כאשר יש לך יותר מדי התקנים מחוברים למחשב שלך. כדי לפתור את הבעיה, תחילה ודא שהכונן החיצוני שלך מחובר כהלכה. אם המחשב עדיין לא מזהה אותו, נסה לנתק את כל ההתקנים האחרים שלך ולחבר את הכונן החיצוני בחזרה. זה יעזור לשלול אם יש בעיות אחרות עם יציאות ה-USB או הכבלים שלך. אם זה עדיין לא עובד, נסה לחבר את הכונן החיצוני שלך למחשב אחר כדי לראות אם זה עובד שם.

שאלות ותשובות על מחשב שלא מזהה כונן חיצוני

זוהי אחת מהתקלות הנפוצות ביותר, וזה יכול לקרות ללא כל התראה מוקדמת

לפעמים המחשב לא מזהה את הדיסק הקשיח בשל הגדרת אות לא נכונה

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
אהבתם? שתפו את המאמר!
דילוג לתוכן