שיפור קליטת WIFI בבית

המדריך המלא: שיפור קליטת WIFI בבית

רובנו מתחברים לאינטרנט באמצעות ויי פי, ומהסיבה הזאת חשוב שנדאג תמיד שנקבל קליטה חזקה על מנת שלא נמצא את עצמנו במצב שבו לא נוכל לגלוש באינטרנט. אך בחלק לא קטן מהמקרים, אתם תמצאו את עצמכם במלחמה של ממש אל מול ה-WIFI בבית שלכם – מלחמה שתצטרכו לנצל בה.

שיפור קליטת wifi בבית

אין שום סיבה שתשלימו עם המצב שבו אתם מקבלים קליטת ווי פי חלשה, יש לא מעט פעולות שתוכלו לבצע על מנת לתקן את המצב. אנו נסקור בפניכם מספר אפשרויות יעילות מאוד, כאלה שככל הנראה יסייעו לכם להחזיר את הקליטה למצבה התקין.

במדריך הבא אנו נסביר לכם איך לשפר קליטת WIFI בבית אך יכולים להיות מקרים אחרים שבהם התקלה היא דווקא בראוטר שלכם. לכן תיקחו את זה לתשומת הלב שלכם, בכדי שבסוף תוכלו להביא את עצמכם למצב שבו אתם מקבלים את הקליטה הטובה ביותר – קליטה שלא תגביל אתכם בשום צורה שהיא.

תמקמו את הראוטר במקום פתוח שמרוחק מקירות

הפעולה הפשוטה ביותר שתוכלו לעשות היא פשוט למצוא לראוטר מקום חדש שבו תוכלו להציב אותו. בחלק לא קטן מהמקרים, הסיבה לקליטה החלשה היא המיקום שבו העמדתם את הראוטר. השאיפה שלכם היא למצוא מקום פתוח ככל האפשר, מקום שיהיה מרוחק מקירות או מרצפה. כך תוכלו לגרום לאות של הראוטר להתפרס על פני כל הבית, כך שתוכלו לקבל קליטה אידיאלית בכל מקום שבו תהיו.

החליפו את הראוטר לראוטר חדש ומתקדם

שיפור קליטת wifi בבית? אם יש לכם ראוטר מאוד ישן, ככל הנראה הבעיה היא דווקא בראוטר עצמו. ראוטר ישן ישתמש בטכנולוגיות ישנות, טכנולוגיות שככל הנראה כבר חלפו להן מן העולם. לכן בכדי שתוכלו להוציא ממנו את מירב התועלת ובכדי שתוכלו לקבל קליטה טובה, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לרכוש ראוטר חדש. כך תוכלו להנות מראוטר מתקדם, כזה שיספק לכם טכנולוגיה חדישה – ומיד לאחר ההתקנה שלו אתם תראו את הקליטה השתפרה.

תנתקו מכשירים שלא נמצאים בשימוש

כל אחד מאיתנו גולש על הווי פי בבית, זה לא משנה אם ההתחברות מתבצעת דרך הפלאפון או דרך המחשב הנייד. ככל שיהיו יותר מכשירים שמחוברים לווי פי, העומס יביא למצב שבו הקליטה תהפוך להיות הרבה פחות יעילה. לכן תנסו לנתק מהווי פי מכשירים שלא נמצאים בשימוש, ומכשירים אחרים תנסו לחבר בצורה קווית – כך תוכלו להנות מעוצמה מקסימאלית של קליטה.

שיפור קליטת wifi בבית עם המודם

תעדכנו את הגרסה של הראוטר

אתם לא צריכים להיות טכנאים מדופלמים על מנת לעדכן את הגרסה של הראוטר. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לגשת להגדרות של הנתב, שם בוודאי תוכלו לבצע עדכון גרסה עבורו. הגרסאות החדשות נועדו על מנת לתקן כל מיני באגים או בעיות שגילו עליהם בזמן אמת, ולא מן הנמנע כי לאחר עדכון הגרסה העוצמה של הקליטה תשתפר. כמובן שאף אחד לא יכול להבטיח לכם את זה, אך זה בהחלט יכול להיות מאוד שווה.

לא הסתדרתם? זה הזמן לפנות לטכנאי מחשבים

אחרי שקראתם את המאמר איך לבצע שיפור קליטת wifi בבית, יכול מאוד להיות שהצלחתם לתקן את התקלה. אך בחלק מהמקרים התקלה עדיין תהיה קיימת, לא מן הנמנע כי הבעיה היא הרבה יותר מורכבת ממה שחשבתם בתחילת הדרך. לכן במקרה כזה, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להזעיק טכנאי מחשבים שיסייע לכם לתקן את המצב. כך תוכלו לדעת שבסוף היום אתם תקבלו קליטה אופטימלית של WIFI בכל נקודה בבית.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
אהבתם? שתפו את המאמר!
דילוג לתוכן