מדריך לרכישת מחשב למשחקים

מדריך לרכישת מחשב למשחקים

בין אם אתם מגדירים את עצמכם בתור חובבי גיימינג או שמא אתם סתם אוהבים לשחק בכל מיני משחקים, אתם תהיו מוכרחים להתאים את המחשב לצרכים הללו. מבלי שתתאימו את המחשב אליכם, אתם תתקשו מאוד להפיק ממנו את התועלת הרצוי – ולא מן הנמנע כי תתקשו לשחק במשחקים שונים.

מדריך לרכישת מחשב למשחקים

לכן אם הגעתם למדריך הזה, אתם ככל הנראה רוצים לדעת איך תוכלו לרכוש מחשב למשחקים. מדריך לרכישת מחשב למשחקים הוא קריטי להצלחה שלכם, לכן כדאי שתעברו על כולו טרם ביצוע הרכישה – כך תדעו שאתם לא עושים טעות.

תזכרו כי רכישת מחשב למשחקים זה לא עסק זול, אך בו בזמן אם אתם תעשו בחירה שמתאימה לכם – המחשב החדש יכול לשרת אתכם בצורה נאמנה לאורך זמן. כך שאם אתם תדעו לעשות את הבחירות הנכונות, אתם תהיו המרוויחים הגדולים – ולמרות ההוצאה הכספית הגדולה – אתם תדעו כי עשיתם בחירה שאתם מסוגלים לחיות איתה בשלום.

כמובן שאם אחרי קריאת המדריך, אתם עדיין לא יודעים בדיוק איזה מחשב הכי מתאים לצרכים שלכם – כל מה שאתם צריכים לעשות זה לפנות לטכנאי מחשבים שיסייע לכם. טכנאי מחשבים לא רק יסייע לכם בתיקון המחשב, הוא גם יוכל להסביר לכם בדיוק איך תוכלו לרכוש את המחשב שהכי יתאים לצרכים או לדרישות שלכם.

רכישת מחשב למשחקים- תקציבו תקציב לרכישת המחשב

למרות שאתם בוודאי חדורי מטרה למצוא את המחשב המושלם למשחקים, עליכם לבצע פעולה מקדימה בכדי שתוכלו לעשות חיפוש ממוקד יותר. המטרה שלכם היא להקציב את התקציב שעומד לרשותכם, כך תוכלו להגיע למצב שבו אתם בוחנים מחשבים שעומדים בדרישות שלכם. אם לא תקציבו תקציב מראש, אתם עלולים למצוא את עצמכם הולכים לאיבוד בין שלל האפשרויות. ברגע שיש לכם תקציב מוגדר, אתם תהיו הרבה יותר ממוקדים ואתם תדעו אילו אפשרויות מתאימות לכם ואילו אפשרויות הן אינן מתאימות לכם – כך תוך זמן קצר תעשו בחירה מעולה.

רכישת מחשב למשחקים- אתם מעדיפים מחשב נייח או מחשב נייד?

אם בעבר היה ניתן להגיד באופן חד משמעי כי מחשב למשחקים הוא רק מחשב נייח, כיום אפשר להגיד בפה מלא כי גם מחשב נייד יכול לעשות את העבודה. לכן בכדי שתוכלו להיות יותר ממוקדים בקבלת ההחלטות, מוטב שתחליטו מראש איזה סוג של מחשב אתם מעדיפים. מחשב נייח יהיה יותר נוח למשחק, אך מדובר על מחשב קבוע שלא ניתן להזיז ממקומו. מחשב נייד אומנם יהיה קצת פחות אידיאלי, אך מצד שני הוא ניתן לנשיאה ממקום למקום ותוכלו להשתמש בו לטובת הלימודים או לכל פרוצדורה אחרת שמצריכה מכם מחשב נייד.

מדריך לרכישת מחשב למשחקים נייח

רכישת מחשב למשחקים- המעבד של המחשב הוא משמעותי

כאשר אנו מדברים על מחשב שמיועד למשחקים, המעבד הוא אחד מהאלמנטים הכי משמעותיים אליהם אתם צריכים לשים לב. ללא מעבד חזק ויציב, אתם תמצאו את עצמכם מתקשים מאוד להריץ משחקים שונים – משחקים שאתם ככל הנראה מאוד תרצו לשחק בהם. אז איזה מעבד הכי מומלץ כאשר אנו מדברים על מחשב שמיועד בעיקר למשחקים? עומדות לפניכם שתי אפשרויות – האפשרות הראשונה היא מעבד חזק ומתקדם של אינטל i7 או i9 לכל הפחות, האפשרות השנייה היא רכישת מעבד חזק ומתקדם של AMD Ryzen שהוא לרוב יהיה קצת זול יותר.

אל תתפשרו על נושא הקירור

זה לא משנה אם אתם עומדים לרכוש מחשב נייח או מחשב נייד, כאשר מדובר על מחשב למשחקים – אתם תהיו מוכרחים לשים לב לנושא הקירור. אולי זוהי הפעם הראשונה שאתם שומעים את ההגדרה הזאת, אך חשוב מאוד שלא תוותרו עליה כאשר אתם ניגשים לרכוש מחשב חדש לגיימינג. הקירור יסייע למחשב שלכם לפעול בטמפרטורה אידיאלית, כזאת שלא תפריע לכם להשתמש בו. המחשב נוטה להתחמם כאשר הוא מריץ משחקים גדולים וכבדים, ובאמצעות הקירור אתם תגרמו לכך שהוא ישמור על הטמפרטורה הנכונה – כך תוכלו לשחק שעות במחשב ללא כל הפרעה.

כרטיס המסך ישפר את חווית המשחק

אתם בוודאי כי מבינים כי עוד בחירה חשובה שתצטרכו לעשות כאשר מדובר על מחשב גיימינג היא בחירת כרטיס המסך. ככל שכרטיס המסך יהיה יותר מתקדם, כך תוכלו להנות מחוויה משופרת של משחקים – חוויה שתגרום לכם להרגיש שאתם נמצאים ממש בתוך המשחק. אז איזה כרטיס מסך הכי כדאי לכם לרכוש? גם כאן האפשרויות שעומדות לרשותכם הן כמעט ולא נגמרות. ההמלצה שלנו אליכם היא לרכוש כרטיס מסך nvidia geforce gtx 1650 לפחות. כמובן שאם יש לכם אפשרות, תוכלו לרכוש כרטיס מסך מתקדם אף יותר.

קראו עוד: החלפת כרטיס מסך למחשב

הגודל של המסך הוא לא פקטור משני

אם אתם רוכשים מחשב נייד אתם תהיו מוגבלים בכל מה שקשור לגודל של המסך, אך אם אתם תרכשו מחשב נייח – אתם תוכלו לרכוש מסכים בגדלים שונים. מהסיבה הזאת רוב הגיימרים מעדיפים להשתמש במחשב נייח, כך הם יכולים לרכוש כרטיס מסך מתקדם. ההמלצה שלנו בכל מה שקשור לגודל המסך הוא לדאוג שהמסך יהיה 27 אינץ' כאשר מדובר על מחשב נייח או 17 אינץ' אם מדובר על מחשב נייד. כך תוכלו להוציא מכל אחד מהמכשירים את התועלת הכי גבוהה בכל הנוגע למשחקים.

אל תשכחו לדרוש אחריות

אתם משקיעים לא מעט כסף ברכישת מחשב למשחקים, אך בפועל אתם לא באמת יכולים לדעת מראש כמה זמן הוא יחזיק לכם. השאיפה שלכם היא כמובן שהמחשב יחזיק הכי הרבה זמן, אך בפועל הוא יכול להיהרס בתוך זמן קצר – בטח אם אתם לא דואגים לשמור עליו. אז מה תוכלו לעשות? אחת מהדרישות הכי חשובות שלכם היא לדאוג לדרוש אחריות ארוכת טווח על המחשב. כך תוכלו לדעת שאם יתעוררו בעיות במעלה הדרך, יהיה לכם אל מי לפנות על מנת לדאוג לתקן אותן – ברגע שיש לכם אחריות, אתם תוכלו לשחק במחשב ללא כל בעיה.

הזיכרון של המחשב יסייע בהרצת המשחקים

רגע לפני שאתם ניגשים לעשות את הבחירה החשובה, יש עוד כמה דברים נוספים שאתם צריכים לשים אליהם לב. הזיכרון הוא עוד אלמנט שאתם לא יכולים להתעלם ממנו, בטח כאשר אתם ניגשים לרכוש מחשב למשחקים. אם אתם לא תרכשו את המחשב עם הזיכרון הנכון, אתם תתקשו מאוד להריץ משחקים גדולים וכבדים. אז איזה בחירה תהיה הכי טובה מבחינתכם? ההמלצה שלנו היא לא להתפשר בנושא הזה! רצוי לרכוש זיכרון של 16 ג'יגה ואפילו במידת האפשר תרכשו מחשב עם זיכרון של 32 ג'יגה כך תוכלו לשחק בראש שקט.

החיבורים שמגיעים עם המחשב

גם הנושא הזה הוא קריטי בין אם אתם מחפשים מחשב נייח או מחשב נייד, בסוף החיבורים יכולים להוסיף לא מעט לחוויית המשחק. אתם צריכים לדאוג שיש מספיק חיבורי USB על מנת שתוכלו לחבר את כל הפיצ'רים השונים שאיתם אתם משחקים. בנוסף רצוי שיהיה גם חיבור HDMI על מנת שתוכלו לחבר את המסך או את המחשב לטלוויזיה במידת הצורך. כמובן שגם חיבורים המיועדים לכוננים חיצוניים או חיבורים המיועדים לכרטיסי מסך חיצוניים יכולים להפוך את האפשרויות שעומדות לרשותכם להרבה יותר מגוונות.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
אהבתם? שתפו את המאמר!
דילוג לתוכן