[rank_math_breadcrumb]

איך לבחור מסך למחשב

4 מסכי המחשב המומלצים ביותר לשנת 2022

AOC C27G3U 27'' LED

מסך מחשב גיימינג קעור AOC C27G3U 27" LED

מסך מחשב LED איכותי לגיימרים בגודל 27 אינץ' מבית AOC בעל פאנל IPS המספק באיכות FHD, חיבורי DP ,2xHDMI ו-4xUSB, תמיכה ב-AMD FreeSync יחס ניגודיות גבוה

מסך מחשב LG 34WN650-W 34'' LED

מסך מחשב LG 34WN650-W 34" LED

מסך מחשב איכותי מבית LG ברזולוציית WFHD בעל פאנל IPS בגודל 34 אינטש, יציאות DisplayPort ו-2xHDMI, קצב רענון של 75Hz, תמיכה ב-Free-Sync

LG 27GN950-B LED 4K HDR G-Sync Nano IPS 27'' UltraGear

LG 27GN950-B LED 4K HDR G-Sync Nano IPS 27" UltraGear

מסך מחשב מומלץ לשנת 2022 בתחום הגיימינג איכותי מבית LG ברזולוציית UHD 4K, בעל פאנל Nano IPS בגודל 27 אינטש

Philips 276B1 27

Philips 276B1 27

מסך מחשב מומלץ 276B1 מבית Philips בגודל 27", רזולוציית 2K 1440×2560, קצב רענון 75Hz, בעל חיבורי USB, HDMI ו-DP. כולל רמקולים ותמיכה בתלייה על קיר. מגיע עם מצלמה

איך לבחור מסך מחשב ב-2022 לצרכים השונים שלי?

בין אם אתם גיימרים גדולים, או שמא משתמשי מחשב סטנדרטיים, צריך לדעת איך לבחור מסך מחשב בצורה טובה ונכונה. אם כך, ריכזנו עבורכם מספר טיפים שכדאי לזכור בבואכם לרכוש את מסך המחשב הבא שלכם. כבר עכשיו אנחנו אומרים, זה הולך להיות מעניין ובעיקר מלמד! יאללה, בואו נדבר על מסכי מחשב איכותיים לצרכים השונים, אז איך בוחרים מסך מחשב?

איך לבחור מסך מחשב

איך לבחור מסך מחשב מבין כל החברות?

ברור כי הבחירה של המחשב עצמו היא חשובה, אבל אין ספק שגם חשוב לבחור במסך המחשב הנכון לכם. ישנם סוגים רבים ומגוונים של מסכים למחשבים, שלא נדבר על ריבוי החברות שמייצרות את המסכים. אז איך בוחרים מסך מחשב מבין החברות? כל חברה היא מותג בפני עצמו, וזה צריך להיכלל בסל השיקולים שלכם. במילים אחרות, כשאתם מתכננים לרכוש מסך, אתם לא רק בוחנים את הפרטים הטכניים שלו, אלא גם את מותג המסך, קרי החברה המייצרת. נמליץ לכם על מחשב של אחת מהחברות הבאות:
Dell, סמסונג, LG ,Asus – שנחשבות לחברות המובילות והאיכותיות עם דגמי מסכים מצוינים.

אז, איך לבחור מסך מחשב שיתאים לכם בול, כמו כפפה? קודם כל בואו נדבר על איכויות התמונה המוצגת לכם.

המלצה למסך מחשב: בחירת מסך מחשב שילווה אתכם במשך שנים

אם מדברים על איכויות תמונה מוצגת במסכי מחשב, מדברים אוטומטית גם על הצרכים שלכם. למשל, איזו תמונה בדיוק אתם רוצים להציג? האם אתם מעוניינים להציג קבצי פוטושופ? אולי עריכות של וידאו וסרטונים? מה לגבי ציורים דיגיטליים, האם אתם מציירים? ומה עם משחקי מחשב חזקים ומתקדמים שדורשים נתונים גרפיים גבוהים? כל אלו הם פרמטרים שאתם צריכים לקחת בחשבון בעת בחירת מסך מחשב.

אם אתם יודעים שאתם מבלים את רוב זמנכם אל מול משחקי מחשב מגניבים, אנו ממליצים להשקיע במסך המחשב שלכם ולא להתפשר על מסך פשוט וזול. אבל רגע לפני שאנחנו ממליצים על סוגים שונים של מסכים, אנחנו לרגע רוצים להתעכב על הנושא של כרטיס המסך.

האם כרטיס המסך חשוב כמו מסך מחשב? במה להתמקד?

שמעו לנו, על כרטיס מסך אסור לכם להתפשר, במיוחד אם אתם גיימרים. אם אתם משחקים במשחקי מחשב ואתם קוראים לעצמכם גיימרים אמיתיים, אתם צריכים מסכי מחשב לגיימרים וכרטיסי מסך עוצמתיים. בכל מקרה, בין אם אתם גיימרים או לא, יש לכם כיום בשוק מסכי IPS והם נחשבים מומלצים מאוד.

מסכי מחשב IPS הם מסכים עם פאנלים איכותיים מאוד. המסכים האלו מותאמים מאוד לגיימרים וגם לכל מי שזקוק לכרטיס מסך מתקדם ואיכותי. מעבר למסכי IPS, בשוק יש לכם כיום גם מסכי מחשב מסוג TN. מסכי TN בימינו כבר נחשבים מעט מיושנים, אבל גם הם נחשבים לאופציה שכדאי לבדוק במידה וקיים תקציב מוגבל.

אילו עוד מסכי מחשבים קיימים כיום בשוק בשנת 2021?

מעבר למסכי TN ומסכי IPS, יש לכם גם מסכים מסוג PVA ומסכי PVA-S. אלו מסכי מחשב מעולים אשר מציגים לכם נראות מצוינת. יחד עם זאת, אתם תוכלו לרכוש את המסכים האלו כמעט בכל חנות מחשבים שמכבדת את עצמה.

לאחר שאתם בודקים את הפרטים שהבאנו בפניכם כאן למעלה, יהיה מומלץ לבדוק פרמטרים נוספים. אתם מוזמנים לבדוק – האם יש למסך המחשב תמיכה ב-HDR? טכנולוגיית HDR תספק לכם חדות ראייה מצוינת והמשמעות היא למעשה שהטווח הדינמי יהיה רחב יותר, כך שזה בהחלט שווה בדיקה. יחד עם זאת, יהיה כדאי לבדוק גם את יחס הניגודיות של המסך.

איזה מסך מחשב מתאים למחשב נייח

האם אני צריך מסך מחשב עם ניגודיות גבוהה או נמוכה?

כלל אצבע – ככל שיחס הניגודיות יהיה יותר גבוה, ככה בעצם אתם תוכלו ליהנות מאיכות תמונה טובה יותר. בואו נגיד ככה, אם אתם לא מבלים מול המסך לצורך צפייה בסרטים, לא תהיינה חובה להקפיד בטירוף על הפרט הזה.

ויחד עם כל מה שציינו עד כה, אנחנו ממליצים לכם גם לבדוק את הנושא של זמן התגובה של המסך. באופן כללי, זמני מסך מקובלים במסכי LCD הם 1-8MS. כמובן, אתם לא חייבים לבחור במסך הכי מהיר שתמצאו, אלא אם אתם צריכים ספציפית למלא אחר הדרישות האלו.

מה מספק לי ציפוי ANTI השתקפות למסך מחשב?

עוד כדאי לדעת, בחלק מהמסכים ישנו גם ציפוי אנטי השתקפות. הציפוי הזה מגיע בדרך כלל כבר מובנה מהמפעל, ככה שאתם מקבלים מסך שאינו מסנוור אתכם. יתרה מזאת, בדרך כלל מסכים אלו גם יאפשרו לכם למנוע הצטברות של אבק.

עוד מאפיינים מיוחדים שכדאי לקחת בחשבון, הם למשל מאפיינים של תלת ממד. טכנולוגיית תלת הממד קיימת כבר שנים, וכיום אנחנו כבר זוכים לראות נוכחות גבוהה בשטח של משחקים וסרטים בתלת ממד. אם אתם יודעים שאתם עומדי לבלות הרבה זמן מול המסך בצפייה בתלת ממד, זה פשוט יהיה שווה את זה.

האם כדאי להשקיע בטכנולוגיית צפייה בתלת ממד?

אם אתם מתחברים לצפייה ושימוש בתלת ממד, אל תוותרו על הטכנולוגיה הזאת בבית שלכם. פשוט תענוג. ומה לגבי מסכים קעורים אל מול מסכים ישרים? האמת? זה עניין של טעם. חוויית בצפייה היא מעט שונה, אבל אין באמת הבדל כל כך משמעותי בין מסך קעור לקמור.

מה שדווקא כן כדאי לכם לבדוק, זה הנושא של טיונר פנימי ועידן פלוס. בחלק מהמסכים תוכלו ליהנות מהטכנולוגיות האלו, שבדרך כלל כבר יהיו מובנות מראש. אם אתם עובדים עם המחשב לצרכים של גרפיקאים, כמובן שתמיד יהיה חשוב לקחת בחשבון את העניין של אפשרות ה-PIVOT.

למה בכלל צריך את אפשרות ה-PIVOT במסכי מחשב?

אפשרות ה-PIVOT מספקת לכם את היכולת לסובב את המסך לרוחב ולאורך, פונקציה שמאוד משמשת גרפיקאים במקצועם. וכמובן, תמיד תזכרו לבדוק מה הם החיבורים אשר קיימים במסך שאתם עומדים לרכוש. לרוב, החיבורים הנפוצים בימינו הם חיבורי DVI, אבל כמובן שגם חיבורי HDMI.

בואו נגיד ככה, אם מישהו מנסה למכור לכם מסך שיש בו רק חיבור VGA, הגיע הזמן להבין שמישהו מנסה לעקוץ את התמימות שלכם. בנוסף, כדאי גם לדעת שישנם אפילו מסכי מחשב עם שלטי רחוק. במקרים מסוימים, יהיה אפילו כדאי להשקיע במסך מחשב עם רמקולים מובנים. למה רק במקרים מסוימים?

האם רמקולים מובנים במסך מחשב מפיקים סאונד מספק?

בואו לרגע נשאל את עצמנו: מה הוא סאונד מספק? אם אתם מוזיקאים מקצועיים, כנראה ש"מספק" עבורכם זה אולפן הקלטות וחדר חזרות. מכיוון שבדרך כלל הרמקולים המובנים במסכים הם לא מקצועיים, הם כנראה לא יספקו אתכם אם אתם מוזיקאים. יחד עם זאת, אם אתם סך הכול צריכים רדיו ברקע בזמן שאתם עובדים, זה אחלה דבר. לרוב, אתם לא תוכלו להנות מחוויית סאונד דרך רמקולים של מסך מחשב. אבל אם אתם מתרשמים לטובה מהרמקולים ואתם גם לא חובבי סאונד גדולים, יכול להיות שיהיה כדאי לרכוש מסך מחשב עם רמקולים מובנים.

ואם אתם צריכים סיוע נוסף בבחירת מסך מחשב, מחשבניק זמינים לשירותי ייעוץ. צרו קשר עם המומחים שלנו לצורך ייעוץ לקראת רכישת מסך מחשב. גם אם אתם צריכים ייעוץ לגבי ציוד היקפי מסוגים שונים, ניתן ליצור איתנו קשר. עם המון ניסיון מקצועי ומוניטין של שנים בתחום ציוד היקפי ומחשבים, צוות המומחים יסייע לכם עד כמה שניתן. בהצלחה, תתחדשו מהמסך ותיהנו ממנו!

כמה עולה מסך מחשב?

עלות מסך מחשב תלויה בגודל הצג, גודל פיקסלים, רזולוציה ואיזה סוג מסך מדובר? ישנם שני סוגים של מסכים: אנלוגי ודיגיטלי. מחירו של מסך מחשב אנלוגי נמוך יחסית מהדיגיטליים. החסרונות עם סוג זה הם שיש לו רזולוציה נמוכה יותר ואינו יכול להציג גרפיקה.

מסכי המחשב הדיגיטליים יקרים יותר מאלו האנלוגיים. יש להם רזולוציה טובה והם יכולים גם להראות גרפיקה. החיסרון במסכים האלה הוא שהם צורכים חשמל יותר מהסוג השני כי הם תמיד דולקים.

גודל מסך מחשב מומלץ

אחת השאלות היותר נפוצות ששואלים אותנו בזמן שבוחרים מסך מחשב היא, איזה גודל מסך מחשב מומלץ? אז נתחיל ונגיד שגודל המסך מחשב מומלץ כ-24 אינץ'. הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בבחירת גודל מסך המחשב הוא המרחק מהמסך. המרחק המומלץ מהמסך הוא במרחק של כאורך זרוע אחד עד שתיים. זה יאפשר לך לשמור על קשר עין עם המסך ולהימנע ממתח צוואר או כאבי גב מהסתכלות למטה על המקלדת כל היום. אם אתם נמצאים בחלל קטן מאוד, אולי כדאי לכם לשקול לקנות צג שניתן להתקין על הקיר או על זרוע מתכווננת כך שניתן להזיז אותו קרוב יותר או רחוק יותר בהתאם לצרכים שלכם.

יש מגוון רחב של מסכי מחשב מומלצים אשר יכולים להתאים לכל פעילות. לאחרונה יש יותר ויותר אנשים שרוצים ומחפשים מסך מחשב קעור מומלץ לעבודה, מסך מחשב קעור מומלץ לצפייה טובה יותר ולהפחתת עומס העיניים. צורת המסך לא צריכה להיות שטוחה מדי או קמורה מדי. הצורה האידיאלית היא עיקול קל שיפחית סנוור והשתקפויות.

היתרונות של שימוש במסכים קעורים הם:

  • זה יוצר חוויה סוחפת ומציאותית יותר עבור הצופה.
  • הוכח שזה מפחית עומס עיניים ועייפות בעיניים.
  • הוא ארגונומי יותר מכיוון שהוא מאפשר תנוחות צפייה טבעיות.
  • ניתן להפוך אותו להרבה יותר גדול ממסכים שטוחים רגילים, כך שלא תצטרכו למצמץ את העיניים כשאתם יושבים ליד שולחן או שולחן.

סקירת מסכי מחשב מומלצים

לאחר שהבנו איך לבחור מסך מחשב, הגיעו הזמן לבצע סקירה של מסכי מחשב מומלצים ולתת לכם מספר המלצות על דגמים מצוינים. חשוב לזכור כי לכל אחד יש את הדרישות שלו ואתם השימושים הנדרשים לו ממסך המחשב ולכן כדאי להתאים את המסך לשימושים שלכם, למסגרת התקציב כמו כן חשוב במידה ואתם מחפשים מסך מחשב בזול אז מומלץ שתבדקו מה הכי חשוב לכם בפרמטרים שציינו קודם לכן במאמר ולהזמין את המסך מחשב.

מסך מחשב 27 אינץ' מומלץ

אם אתם מעוניינים לרכוש לעצמכם מסך גדול ואיכותי או שאתם מחפשים סתם מסך מחשב מומלץ לעבודה, אנו ממליצים על מסך מחשב מדגםLG 27UL500-W 27" LED 4k IPS. למסך זה יש רזולוצייה של 4K, תצוגה רחבה, דיוק בהצגת הצבעים ופונקציות נוספות. כאשר מחפשים מסך מחשב 27 אינץ' מומלץ גם לבדוק פרמטרים נוספים כמו החיבורים והיציאות (2 יציאות HDMI וDisplay Port-) זמן התגובה (5 אלפיות השניה) ויחס התצוגה (16.9) וגם בכל הפרמטרים הללו, דגם זה מצטיין.

לחצו לבדיקת מחיר והזמנה

מסך מחשב גיימינג מומלץ

בתקופה האחרונה בזמן הקורונה אנו יודעים כי רבים מחפשים מסך מחשב מומלץ לגיימרים ואם זה המצב גם אצלכם ואתם לא יודעים איזה מסך לקחת בשביל להתחיל לשחק, נמליץ על מסך מחשב LG 27GN950-B LED 4K HDR G-Sync Nano IPS 27" UltraGear מכיוון שמדובר על מסך מחשב איכותי למדי של חברת LG הוותיקה אשר פועל ברזולוציית UHD 4K ומאפשר ליהנות מחווית משחק בסטנדרטים אחרים מכל מה שהכרתם עד היום.

לחצו לבדיקת מחיר והזמנה

מסך מחשב גדול מומלץ – דגם קעור ואיכותי

אלו מכם אשר מחפשים מסך מחשב גיימינג קעור, יוכלו לבחור בדגם Samsung Odyssey G9 C49G95TSSM HDR 48.7" QLED VA 240Hz אשר נחשב לחסכוני מאוד בחשמל ובעל עיצוב מודרני, מיוחד ומרשים. כל מי שמחפש מסך מחשב גדול ומומלץ יהנה מהדגם הזה מאחר וגודלו הוא 48.7 אינץ' ועצם היותו מסך קעור, תורמת רבות לחווית השימוש מאחר ומסכים קעורים תואמים את קווי המתאר של העין האנושית.

לחצו לבדיקת מחיר והזמנה

המלצות על מסכי מחשב איכותיים של מגוון חברות

יש מספר חברות מובילות בתחום כמו חברת סמסונג, חברת LG, חברת LENOVO ועוד. חשוב להבין כי כאשר אנחנו מספקים המלצות על מסכי מחשב איכותיים, נרצה לבדוק תחילה את המפרט של המסך אך גם את היצרן בשביל לדעת שאנחנו בידיים טובות. כדאי לבדוק את האחריות שמקבלים על המוצר וגם להבין מה האחריות הזו מכסה.

שאלות על בחירת מסך מחשב מומלץ

אי אפשר להמליץ על מסך מחשב מבלי לאפיין תחילה את הצרכים שלכם. כפי שפירטנו במאמר, יש מגוון פרמטרים שישפיעו על הבחירה כמו העיסוק והשימושים, מסגרת התקציב וכדומה.

כן, ניתן למצוא גם דגמים במחירים זולים יחסית, אשר מספקים תמורה מצוינת ביחס למחיר. קראו על ההמלצות המופיעות כאן בעמוד.

אנו ממליצים לבדוק מסך המחשב הקעור מדגם Lenovo D32qc-20 31.5" LED VA (לחצו כאן לרכישה) מאחר ומדובר במסך מחשב מומלץ למשרד והביקורות עליו מצוינות.

זמן התגובה של המסך הוא הזמן שלוקח לתצוגה לעבור מתמונה אחת לאחרת.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

אהבתם? שתפו את המאמר!

4 מסכי המחשב המומלצים ביותר לשנת 2022

AOC C27G3U 27'' LED

מסך מחשב גיימינג קעור AOC C27G3U 27" LED

מסך מחשב LED איכותי לגיימרים בגודל 27 אינץ' מבית AOC בעל פאנל IPS המספק באיכות FHD, חיבורי DP ,2xHDMI ו-4xUSB, תמיכה ב-AMD FreeSync יחס ניגודיות גבוה

מסך מחשב LG 34WN650-W 34'' LED

מסך מחשב LG 34WN650-W 34" LED

מסך מחשב איכותי מבית LG ברזולוציית WFHD בעל פאנל IPS בגודל 34 אינטש, יציאות DisplayPort ו-2xHDMI, קצב רענון של 75Hz, תמיכה ב-Free-Sync

LG 27GN950-B LED 4K HDR G-Sync Nano IPS 27'' UltraGear

LG 27GN950-B LED 4K HDR G-Sync Nano IPS 27" UltraGear

מסך מחשב מומלץ לשנת 2022 בתחום הגיימינג איכותי מבית LG ברזולוציית UHD 4K, בעל פאנל Nano IPS בגודל 27 אינטש

Philips 276B1 27

Philips 276B1 27

מסך מחשב מומלץ 276B1 מבית Philips בגודל 27", רזולוציית 2K 1440×2560, קצב רענון 75Hz, בעל חיבורי USB, HDMI ו-DP. כולל רמקולים ותמיכה בתלייה על קיר. מגיע עם מצלמה

אולי יעניין אותך גם
תיקון מחשב נייח
תיקון מחשב נייח

תיקון מחשב הוא משימה קשה ומייגעת. זה דורש הרבה סבלנות, זמן ומאמץ כדי לתקן את המחשב. עם זאת, עם עליית טכנולוגיית הבינה המלאכותית, כעת אתה

למאמר המלא »
דילוג לתוכן