מדפסת שאינה מגיבה

מדפסת היא מכשיר שמייצר עותק קשיח של קובץ דיגיטלי. בדרך כלל הוא מחובר למחשב באמצעות כבל USB או באופן אלחוטי. המדפסות משמשות לעבודה משרדית, הדפסת מסמכים והדפסת תמונות ממצלמות דיגיטליות. ייתכן שהמדפסת לא מגיבה מכיוון שהיא לא מחוברת כראוי למחשב, כבל החשמל מנותק, תוכנת מנהל ההתקן של המדפסת קרסה או שאין נייר במגש.

מדפסת שאינה מגיבה: איך פותרים?

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית במספר המדפסות שאינן מגיבות לקלט. זה נובע מהכנסת הדפסה אלחוטית. עם זאת, אין זה אומר שעלינו לוותר על המדפסות שלנו. השלב הראשון בפתרון בעיות במדפסת שאינה מגיבה הוא לוודא שהיא מחוברת ומופעלת. אם היא עדיין לא מגיבה, נסה לאפס את המתח של המדפסת על ידי הוצאת כבל החשמל שלה מהשקע בקיר למשך 10 שניות ולאחר מכן חבר אותה בחזרה. אם זה לא עובד, נסה להסיר את כל הכבלים של המדפסת שלך ואז לחבר אותם בחזרה. אחד בכל פעם עד שתמצא את הפגום. המדפסת שאינה מגיבה היא בעיה נפוצה. ייתכן שהסיבה לכך היא שהמדפסת במצב שינה או שתקע החשמל אינו מחובר לחשמל. כדי לפתור בעיה זו, נסה לכבות ולהפעיל שוב את המדפסת, לחבר אותה לחשמל או להפעיל מחדש את המחשב.

מדפסת שאינה מגיבה

מה עושים אם המדפסת שלך לא מגיבה?

אם המדפסת שלך לא מגיבה, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לפתור את הבעיה. ראשית, בדוק שהוא מחובר לחשמל ושמתג ההפעלה פועל. אם יש לך מדפסת ישנה יותר, ודא שלא נגמר הדיו או הטונר. כדאי גם לבדוק אם כבלים רופפים או אם יש חסימת נייר. אם כל השלבים הללו לא מצליחים לפתור את הבעיה, ייתכן שיהיה עליך להחליף את מחסניות הדיו של המדפסת בחדשות או להחליף את המדפסת לחלוטין. מדפסת לא מגיבה היא בעיה נפוצה במקום העבודה. השלב הראשון הוא לבדוק את אספקת החשמל של המדפסת. אם הוא מחובר לחשמל, ודא שיש לו חשמל. אם לא, נסה לחבר אותו לשקע אחר ותראה אם זה פותר את הבעיה.

אם זה לא עובד, בדוק אם נורות כלשהן דולקות במדפסת עצמה. אם אף אחד מהם אינו מואר, ייתכן שתרצה להתקשר לשירות או להחליף את המדפסת לחלוטין. אם המדפסת לא מגיבה, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לנסות ולתקן את זה. ראשית, סגור את כל התוכניות הפועלות במחשב שלך. אם זה לא עובד, הפעל מחדש את המחשב. אם גם זה לא עובד, נסה לחבר את המדפסת למחשב אחר באמצעות כבל USB ובדוק אם זה עובד. ייתכן שיהיה עליך להתקין מנהלי התקנים חדשים גם עבור המדפסת שלך – השתמש ב-Google או בתקליטור התקנת מנהל התקן.

קראו עוד: תיקון מדפסת

המדפסת אינה מגיבה לפקודות כלשהן, בין אם זה דף ניסיון או איפוס המדפסת

1. הסר את כבל החשמל מגב המדפסת.

2. המתן שלושים שניות ואז חבר אותו בחזרה.

3. אם זה לא עובד, כבה את החשמל למדפסת על ידי ניתוק כבל החשמל מהשקע בקיר והמתן חמש דקות לפני שתפעיל אותה שוב.

זו בעיה נפוצה שאנשים רבים מתמודדים איתה. המדפסת לא תגיב לפקודות כלשהן. הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לבדוק את חיבור החשמל של המדפסת. ודא שכבל החשמל מחובר וספק הכוח מופעל. אם זה לא עובד, ייתכן שיהיה עליך להחליף את מנהל ההתקן של המדפסת או להסיר את ההתקנה ולהתקין אותו מחדש. מדפסת לא מגיבה היא בעיה נפוצה שרוב האנשים מתמודדים איתה בזמן שהם מדפיסים משהו. ייתכן שהמדפסת לא מגיבה מסיבות מסוימות, כגון המדפסת לא מקוונת, זיכרון המדפסת מלא או שאין במדפסת נייר. הדרך הטובה ביותר לתקן בעיה זו היא להפעיל מחדש את המחשב ולנסות להדפיס שוב. אם זה לא עובד אז התחל בפתרון בעיות על ידי הסתכלות על הגדרות הרשת שלך, בדיקה אם מותקנת תוכנה חדשה במחשב שלך וכן הלאה.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
אהבתם? שתפו את המאמר!
אולי יעניין אותך גם
דילוג לתוכן